Sunday

Sunday26072015

Weekends kalau aku tak ke KL, memang aku akan datang ke site. Just untuk habiskan waktu. Bosan jugak nak melepak kat pantai aje kerja nya, weekends orang ramai jugak kadang tuh. Bunyi macam sedih jer kan, weekends datang office sebab tak ada benda lain nak buat. 

Tak jugak sebenarnya. Aku sebagai Consultant projek, aku boleh datang kerja bila-bila masa aku suka. Dan aku jugak boleh tak datang. Flexible gitu, ikut kehendak, kepentingan dan kemahuan aku. Macam bulan Puasa lepas, aku masuk kerja dalam pukul 10 pagi, lunch hour pun 2 jam, balik kerja just before 4 pm. 

Aku bukan lah nak collect points, Boss aku, jugak Client projek nih, diaorang semua don't give tiny rat ass aku nak masuk kerja pukul berapa, as long as aku buat kerja aku, buat apa yang patut. Biasanya aku tungu sampai Sunday baru aku buat Weekly Progress Report, so secara tak langsung Boss aku tahu yang aku memang ada kat site hari minggu. Respect habis dia kat aku.

So ini gambar-gambar projek sehingga hari nih.