Thursday

Wednesday10022016

Seriously, aku semakin malas nak update blog. Ini aku paksa-paksakan jugak nih sebab kalau aku miss satu hari, aku takut aku akan termiss banyak hari. Termiss banyak hari, akan berlarutan sampai berbulan-bulan. I have to keep this blog going tapi at the same time aku malas nak cerita pergerakan aku. Malas nak update perkembangan aku yang tak berkembang-kembang nih. Rasa macam nak privatekan blog so that aku boleh tulis apa aku suka, to my heart's content. Then again kalau aku privatekan blog, aku yang akan merananya sebab orang tak dapat baca, orang tak dapat tahu cerita aku. Kat mana lagi aku nak mempresentkan diri aku kalau bukan kat blog, kan? There, statement seorang artis pencen. ekekekekek

Walaupun hidup aku nampak macam boring, even di mata aku sendiri, tapi in reality, there's a lot going on behind the scene. I am in constant touch dengan kawan-kawan kat Indon and Singapore (bunyi macam ramai jer tapi cuma 3 orang). Semua tuh aku tak nak tulis kat blog. Belum masanya lagi.

Kalau mengikut style lama aku menulis, banyak benda yang aku akan tulis pasal interview aku harinih, yang sejam lebih tu. Tapi aku malas, cukup sekadar aku beritahu yang projeknya kat Kota Marudu, Sabah, projek mini hydro, nun di dalam hutan di pendalaman. Joint venture dengan a company from Germany. Aku tak nak decide sekarang, tengok ajelah macamana nanti. Hopefully projek kat Cherating terus berjalan dan Boss aku tak ada masalah (now that GM pun dah tahu apa masalahnya dan he's the one yang handle bahagian payment). I have to be honest, despite banyak masalah, tapi aku suka kehidupan di Cherating yang very laid back, sesuai dengan jiwa raga aku. Aku tak nak imagine yang aku akan duduk dalam hutan. Tak ada internet connection. Tengoklah camana nanti, mungkin aku letih dengan nonsense projek Cherating, kan? Sometimes I'm tired simply means I need something new.

Ok, that's it for today, tak leh tulis banyak-banyak.