Tuesday

Monday22022016

I was really looking forward to Monday dengan harapan ada apa-apa berita, either dari orang KL atau dari MPK. Tapi, harinih lah hari yang paling membosankan. Lebih teruk dari semalam. No, semalam aku happy. Lebih teruk dari hari-hari yang membosankan sebelum ini. 

Kat site memang ada kerja, ada a few activities, tapi kitaorang langsung tak dengar khabar berita dari CPM, atau Arkitek, or even dari my Boss. Senyap sunyi, whatsapp group pun dah seminggu senyap. Everyone is a little crazy. The only difference between us and them is that they hide it better. Sorang jer yang tanya, Landscape Architect, Abang Teh, sepupu aku tuh, dia tanya kalau-kalau top soil untuk turfing dah sampai atau belum. 

Kat office pun punyalah bosan, aku sorang-sorang jer. Dan aktiviti aku pun macam hari-hari sebelumnya jugaklah, so aku tak nak tulis apa-apa kat sini, it's all the same. 

Harap-harap esok ok.