Wednesday

Selasa - 10/1/2012

Nasib baik semalam dapat tidur lena, lepas Subuh tadi pun aku sambung tidur jugak. Lepas tuh baru segar bugar, memorex jer yang buat aku lesu nya pasal Eur and the rest tak mengikut apa yang aku hajati. Ada a little rally, gara-gara data yang lebih memihak pada Eu. So USD melemah sikit hari nih. Dan aku pun jadi lemah lah jugak. Sebab aku masih bias pada downtrend Eur. 

Lepas Zohor baru aku berangkat ke Rawang, naik kommuter. Aku tak tahu apa sebenarnya yang aku nak buat kat Rawang nanti nih, masa dalam kereta tadi Teh ada cakap yang tengoklah these few days, kalau ada apa-apa yang aku boleh contribute. Aku ingatkan jaga Kindergarten tapi Teh kata dah ada 9 orang Cikgu. Kak Teh tanya kalau-kalau aku boleh ajar maths untuk Tuition Center, mengajar budak-budak sampai Form 5 tuh. Eh, tak ker sekarang nih semua benda mathematic tuh guna calculator aje? 

Tension gila aku petang ke malam nih pasal aku tak tahu apa sebabnya, aku tak dapat nak connect ke internet. Biasanya kalau Celcom buat palat pun, sekejap aje. Tapi ini, the whole 4, five hours tuh tak dapat langsung nak online. Kalau macam nih, aku kena balik Bangsar lah, aku pemorex tegar, kalau tak dapat nak monitor Forex aku, memang tak keruan lah jadinya kan? 

Malam, bila Teh sama kak Teh balik dari mengajar, dapat pulak aku connect ke internet guna line diaorang. 

By the way aku masih hold short positions aku EURUSD, GBPUSD, EURJPY sama AUDUSD dan long USDCHF.