Thursday

Rabu - 18122013

Since aku tak ada plan nak ke mana-mana sangat harinih, tak lah aku terkejar-kejar. Aku selamba jer pergi breakfast lama-lama, sesambil baca paper, sesambil menengok orang yang macam terkejar-kejar aje semuanya. Apalah yang diaorang kejar, aku pun tak tahu.

Itupun aku tercepat sampai kat C dan D, terpaksa melangu kat luar, tunggu diaorang bukak office. Kat C aku kejap jer tapi kat D lama, Officer tu pun santai aje sembang sama aku, sesambil dia buat apa-apa yang berkenaan dengan hal aku tuh. 

Lepas lunch aku tak keluar dah, aku banyak buat online transactions, aku pun memantau Forex movements, terralit jugak ikut memollow pergerakan crypto currencies yang semuanya moving south.

Sempat jugak rembat 10 g worth of gold.

Walaupun sengsorang kat bilik, sendiri-sendiri jer, tapi rileks jer aku, sikit pun tak teringat hal kat kampung, sikit pun tak rasa nak balik cepat-cepat. Tak boleh nak balik cepat, sebab kat kampung aku tak boleh nak buat macam style aku sekarang nih, aku kena membusykan diri, aku kena ke kebun and stuff.

Kat sini aku, walaupun melepak jer tapi melepak sambil memantau, melantau. Ada peluang baik, rembat apayang patut, gold, EURUSD, GBPUSD, AUDUSD, USDCHF. Itu belum lagi aku berkecimpung dalam jual beli crypto currencies.

I wish aku boleh tulis entry panjang-panjang tapi tiap kali aku ke KL, memang aku tulis pendek, aku tak nak orang tahu pergerakan (mamposlah statement artis pencen ekeke) aku. Tapi, balik kampung nanti, aku rasa blog aku nih akan berat kepada Trade Journal jer lah kot.