Tuesday

Jumaat 07122012


Awal pagi aku turun ke kebun pasal aku nak ke KL nanti, kena lah teruskan jugak menyangkul. Aku nak ke Raub naik bas aje, mak dengan Long kena bersiap cepat-cepat sebab diaorang pun nak ke Raub jugak nak uruskan pasal duit Tabung Haji arwah pak. Kalau tak, sure aku naik bas aje sebab bas pun dalam 2 jam lebih sekali. 

Dalam perjalanan ke KL, Ida hantar message, dia kata dia ada masukkan RM 100 ke dalam account aku. Alhamdulillah. Dah RM 500 so far duit yang aku dapat, aku tak rasa akan dapat sebanyak itu bulan-bulan akan datang, so aku kena simpan, aku kena berkelimat (berjimat) dengan duit yang ada. 

Tapi, nak berkelimat macamana, aku nak ke KL nih, dan aku tak bermalam di Bangsar atau Rawang, instead aku akan bermalam di tempat mula-mula aku sampai Malaysia lepas di deport dulu tuh. Aku suka tempat tuh. 

Lepas Sembahyang Jumaat kat Masjid Jalan Pekeliling/Jalan Pahang, aku ke Bukit Bintang, nak settlekan a few things, bayar bill, pergi banks etc. Then aku ke EPF Building. Lepas pada tuh, sampailah ke pagi esoknya, aku terus tak keluar bilik, kat luar hujan pulak. Aku pulun berinternet.