Tuesday

Monday04012016

Click to enlarge



The rest of the day aku kat office aje, sebab staff lain pun tak ada, aku sorang jer. Kontraktor punya staff memang ada tapi diaorang kat office sebelah. Besok, a few Client punya top management, dengan Boss aku sekali, jugak one Datuk yang bertindak sebagai middle-man, akan ke MPK untuk kawtim masalah berbangkit. Aku terpaksa sediakan bahan-bahan untuk lapuran diaorang.

Kat Malaysia nih gitulah kan, apa-apa hal, semuanya boleh dikawtim. Oooppsss, I am not saying more.....

Right after Asar aku terus ke pantai. Duduk Cherating nih, petang-petang lah aku punya favorite time. Park kereta bawah pokok, salin pakaian, then menyusur pantai sampai ke hujung. Aku baru tahu yang kawasan aku selalu lepak tuh, tanah tuh miliknya Tan Sri Haniff Omar, one of the Pengarahs dulu tuh yang beritahu aku.



May the force be with me! Nun background kat hujung tuh projek kontrovesi kitaorang.

Terloncat-loncat ikut irama lagu, lari sesikit, tak sedar jer dah lewat petang.


Bukan lah azam tahun baru sangat pun tapi aku rasa aku tak nak makan nasi setiap malam lah, kebuncitan aku nih agak terserlah despite aku selalu jogging. So malam nih makan cereal jer, balik dari surau lambat sikit sebab sembang dengan orang kampung, dah lama tak jumpa.